
Pomoc techniczna
Pomoc techniczna ze strony firmy udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom programów zakupionych w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. Firma Gambit świadczy pomoc wszystkim Polskim użytkownikom w razie problemów w czasie użytkowania programu.
Zasady ogólne
- Firma Gambit udziela pomocy technicznej legalnym użytkownikom produktów firmy OriginLab Inc.
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest podać numer licencji używanego programu i w razie konieczności udokumentować legalność jej posiadania.
- Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego.
www.gambit.net.pl/serwis
- W zgłoszeniu usterki lub problemu muszą być podane następujące informacje:
- nazwa programu, numer wersji, środowisko pracy,
- numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika,
- opis problemu, w miarę możliwości powinny być załączone pliki, które pozwolą odtworzyć w naszej firmie sytuację awaryjną opisywaną w zgłoszeniu.
UWAGA!
W kwietniu 2021 roku producent oprogramowania zakończył wsparcie techniczne (w zakresie: instalacji, licencjonowania, użytkowania, transferu licencji wykonywanego przez producenta) dla wersji oprogramowania Origin/OriginPro 2017 (9.4) oraz wszystkich innych starszych od niej.
W kwietniu 2022 roku, producent oprogramowania zakończył wsparcie techniczne (w zakresie: instalacji, licencjonowania, użytkowania, transferu licencji wykonywanego przez producenta) dla wersji oprogramowania Origin/OriginPro 2018 (9.5) .
W przyszłości planowane jest sukcesywne i systematyczne wygaszanie wsparcia technicznego dla kolejnych starszych wersji oprogramowania, informacje na ten temat można sprawdzić na podanej niżej stronie.
OriginLab Support Policy